Jak widzę zarabianie w internecie. Czytaj najpierw!




 Witam Ciebie serdecznie w tym pierwszym  i jednocześnie bardzo ważnym wpisie. To czym chcę się z się dzisiaj z Tobą podzielić, to mój własny pogląd na sprawę zarabiania przez internet, oraz jego ewolucja spowodowana zdobywaniem wiedzy i umiejętności. Jestem przekonany, że sporo aspektów mojego myślenia przeszło również Tobie przez głowę.

Etap 1 - Moje wyobrażenie o zarabianiu w internecie

Było to już jakiś czas temu. Jako młody nastolatek bardzo potrzebowałem pieniędzy na Coca Colę, wakacje i gazety motoryzacyjne, które czytywałem jak szalony. Było upalne lato, ja siedziałem w domu. Wtedy po raz pierwszy przeszła mi myśl, że skoro mam czas i dostęp do internetu może da się tutaj coś zarobić. Nieraz słyszałem strzępki informacji w filmach i programach TV, że ktoś tam, gdzieś tam całe życie klika sobie w internecie i żyje na poziomie utrzymując się tylko z tego. Pomyślałem super! Można leżeć do góry brzuchem, a ogromna kasa leci z nieba. Taki optymistyczny obraz sytuacji zmotywował mnie do działania. Tutaj przechodzimy do etapu numer 2.


Etap 2 - Zderzenie z rzeczywistością!

Z ogromnym podnieceniem przekopałem kilka for internetowych i blogów. Wybrałem najbardziej polecane strony i przystąpiłem do działania. Szybko się rozczarowałem. Okazało się, że kasa z klikania w reklamy jest dużo mniejsza niż myślałem (tylko o tej metodzie wtedy słyszałem i tylko ona nie wymagała większej pracy), w dodatku strony są po angielsku i jakieś dziwne (śmierdziało mi naciąganiem ludzi i wirusami na kilometr), no i jeszcze zarabia się w dolarach (cholera, jak to wypłacić??). Tego było zbyt wiele! Uzbierałem na koncie może z 50 centów i dwa dni później zapomniałem o sprawie. Taki obraz całej sprawy utrwalił się w mojej głowie na kolejnych 10 lat.

Etap 3 - Podejście do sprawy racjonalnie

Od roku pracuję jako sprzedawca w sklepie specjalistycznym. Z uwagi na charakterystykę sklepu, klientów w ciągu dnia nie mam zbyt wielu. Cały czas pomiędzy obowiązkami mam tutaj dostęp do internetu. Podobnie jak 10 lat temu, znów w mojej głowie pojawiła się myśl, że skoro i tak spędzam ten czas w internecie, to może coś sobie dorobię. Zupełnie jak wtedy przekopałem internet w poszukiwaniu najlepszego rozwiązania (zależało mi też na uczciwości, bo cały czas miałem o tego typu stronach opinię naciągaczy). Tym razem podszedłem też racjonalnie do spraw zarobków, traktując całą tą zabawę jako dorobienie maksymalnie kilkuset zł do wypłaty, a nie "róg obfitości". Wtedy właśnie trafiłem na stronę, którą Ci teraz polecam (link na dole wpisu).
Okazało się, że poświęcając na nią około godziny dziennie w ciągu pięciu dni zarobiłem 8$ (to już kwota, którą można z tej strony wypłacić na swoje konto). Pragnę zaznaczyć, że w tym początkowym okresie z powodu bycia żółtodziobem straciłem kilka okazji do zarobienia więcej. Pomimo tego, taki wynik bardzo mnie ucieszył.

Podsumowanie:

Jak widzisz, byłem osobą bardzo sceptycznie nastawioną do tego typu aktywności w sieci. Przez bardzo długi okres już po rozpoczęciu zarabiania podchodziłem do tego wszystkiego z rezerwą. Dzisiaj gdy piszę tego bloga, jestem już przekonany o tym, że warto poświęcić swój czas właśnie na ClixSense.
Jest to sprawdzony gigant w dziedzinie zarabiania w internecie. Działa na rynku od 2007 roku. Nic nie ryzykujemy. Nie inwestujemy żadnych pieniędzy i nie mamy z tego tytułu żadnych zobowiązań. Jeśli przestaniemy tam wchodzić, po trzech miesiącach usuną nam profil i to wszystko.

Zakładając tam konto uzyskujemy dostęp do kilku metod zarabiania:
-Klikanie w reklamy,
-Wypełnianie ankiet (są po Polsku, to nasza "żyła złota"),
-Realizowanie płatnych zadań,
-Darmowe codzienne loterie,
-Premia za polecanie użytkowników.

Strona jest oczywiście w języku angielskim, ale w kolejnych wpisach przeprowadzę Cię przez wszystkie potrzebne Ci etapy i sam sobaczysz jak szybko nie będzie miała przed Tobą tajemnic.

Jak pewnie zauważyłeś wyżej, jednym ze sposobów zarabiania na stronie jest polecanie nowych użytkowników. Właśnie w tym celu poświęciłem swój czas na napisanie tego bloga (w dalszym etapie Ciebie również do tego zachęcam). Rejestrując się z mojego linku sprawisz, że dostanę bonus, gdy zarobisz już pierwsze swoje pieniądze. Ja sam trafiłem na ClixSense właśnie w taki sposób. W momencie założenia konta bez osoby polecającej, ta zostanie Ci przydzielona losowo. Dlatego jeśli chcesz się zająć aktywnością na tej stronię, proszę Cię o rejestrację z tego linku: http://www.clixsense.com/?11443776

Nic przez to nie tracisz, a dla mnie to taka mała nagroda za pomoc w postawieniu Twoich pierwszych kroków.
Jeśli uznałeś, że warto tak postąpić, bardzo Tobie dziękuję i bierzemy się za robotę!
Zapraszam Cię do wpisu: ClixSense - Stawiamy fundamenty!
Czas zacząć zarabiać! Powodzenia!





Komentarze